Obchodní podmínky
Josef KVAPIL a.s.
Nacházíte se na stránkách pro velkoobchodní registrované zákazníky, který se řídí výhradně obchodním zákoníkem. Obchodní podmínky se vztahují na všechny smluvní vztahy při prodeji zboží mezi prodávajícím a jeho obchodními partnery (kupující) uzavřené dle občanského zákoníku č.89//2012 Sb.
1. CENY
Aktuální ceny zboží jsou uvedeny v cenících a jsou dostupné po zadání přiděleného hesla kupujícího do dealerského systému na stránkách prodávajícího e-shopu.
2. SLEVY
Dohodnuté slevy se přímo promítnou do ceny zboží a zobrazují se v cenících.
3. ZÁRUKA, REKLAMACE ZBOŽÍ
3.1. Záruční doba na zboží je uvedena přimo u karet zboží nebo na dodávaném záručním listu z dodávky zboží. Případně se dále řídí reklamačním řádem.
3.2. Reklamace zboží se řídí dle reklamačního řádu, který je dostupný ke stažení na e-shopu v sekci "Dokumenty -> Reklamace dokumenty" .
Reklamace zboží se přijímají a akceptují zadané přes e-shop v sekci "Reklamace - Nová reklamace" (tzv RMA) kde dojde k zaevidování do reklamačního modulu RMA, kde můžete následně sledovat jeho postup vyřizování.
Reklamace dodávek, poškození při přepravě, chybně, nekompletně dodané zboží je potřeba hlásit (e-shop RMA, e-mailem, telefonicky) následně:.
* Poškození při přepravě, deformace, protržení obalu balíku, roztržení přelepů - o nedostatcích je třeba sepsat zápis s přepravcem při převzetí zásilky a pořídit fotodokumentaci. Následně nahlásit neprodleně naší společnosti jako objednavateli.
* Nekompletnost, záměna zboží, poškození zboží - je potřeba nahlásit do 48 hodin od převzetí balíku zákazníkem.
Na pozdější požadavky nebude brán ohled.
Podmínkou pro kladné a rychlé vyřízení reklamce v rámci reklamačního řízení je nahlášený správný bankovní účet/spojení.
Kupující dále nesmí mít žádné závazky po splatnosti.
4. OBJEDNÁVKY
4.1. Příjem objednávek:
Objednávky je možné realizovat přes e-shop, případně e-mailem (nepřetržitě 24hod. denně) nebo telefonicky (Po - Pá 9.00 - 18.00 hod.).
4.2. Vyřízení objednávek:
Objednávky přijaté do 18.00 hod. vyřizujeme tentýž den nebo je možné objednávku blokovat na dobu určitou, maximálně však na dobu 72 hodin., pak dochází ke stornování objednávky. Nevyřízené zboží v objednávkách evidujeme k dodání, dokud nedojde ke zrušení od zadavatele objednávky (pouze emailem nebo telefonicky) nebo pokud nedojde k ukončení prodeje, nabídky produktu.
Nedodané zboží je po naskladnění následně expedováno dle podmínek:
- hodnota nedodaného zboží do 1.499 Kč bez DPH - automatická expedice s další přijatou objednávkou od kupujícího
- hodnota nedodaného zboží nad 1.500 Kč bez DPH - automatická expedice na kupujícího bez účtování dopravného
4.2. Evidence objednávek:
Nevyřízené objednávky blokované nebo neblokované jsou evidovány po dobu maximálně 60 dnů. Pokud nejsou do této doby objednávky vyřízené dojde po této době ke stornování objednávek, položek objednávek.
5. POŠTOVNÉ, KREDIT LIMIT, POJIŠTĚNÍ PROVOZOVNY
5.1. Poštovné platí pro území ČR.
U Fy Josef KVAPIL a. s. při fakturaci zboží nad 4.000,- bez DPH / den ( mimo službu : rozvoz kurýr po Olomouci ) Vám nebude účtováno poštovné a balné.
Obyčejný balík do 4.000 Kč poštovné 99,- bez DPH
Obyčejný balík nad 4.000 Kč poštovné 0,-
Dobírka do 4.000 Kč poštovné 99,- bez DPH
Dobírka nad 4.000 Kč poštovné 0,-
Doprava : rozvoz kurýr po Olomouci: minimální objednávka 3.000,- Kč bez DPH ve zboží, které je skladem, při objednání zboží do 12.00 hod. Vám zboží bude dodáno v ten samý den do 16.hod. (Tato služba je nabízena pouze pro velkoobchodní zákazníky). Hodnota dopravy je 69 Kč bez DPH.
Pro zahraniční dopravu se sjednávají individuální přepravní podmínky. Minimální hodnota dopravy je 12 EUR.
5.2. Kredit limit
Firma Josef KVAPIL a. s. může obchodnímu partnerovi otevřít tzv. „kredit limit“. Kredit limitem je vyčíslena maximální výše závazku obchodního partnera (nabyvatale) vůči firmě Josef KVAPIL a. s. (poskytovatele). Podmínkou otevření kredit limitu je delší spolupráce, vzorná platební morálka, podepsaná rámcová obchodní smlouva, podpis směnky a mimosměnečného ujednání. Výše kredit limitu je sjednávána individuálně.
5.3. Pojištění provozovny
Nabyvatel je povinen mít pojištěny zásoby pro případy odcizení a živelných pohrom.
6. ODSTOUPENÍ OD SLOUVY DO 14 DNŮ U ZBOŽÍ (maloobchodní zákazník / nákup bez IČ) - ZDE
7. REGISTRACE, ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
7.1. Registraci kupující provádí na e-shopu dle platných a korektních osobních údajů a u firem dle obchodního rejstříku. Kupující tímto uděluje souhlas prodávajícímu, aby jako správce zpracoval všechny osobní údaje týkající se jeho osoby, které kupující prodávajícímu sdělí a to včetně rodného čísla u osob fyzických a telefonního čísla a to v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. Tento souhlas je dán až do doby jeho písemného odvolání.
Poskytnuté údaje budu zpracovány za účelem nabízení služeb prodávajícímu. Kupující tímto dává prodávajícímu souhlas se zasíláním reklamních materiálů a nabídek prodávajícího.
7.2. Kupující se zavazuje neprodleně oznámit prodávajícímu jakékoli změny, týkající se jeho oprávnění k podnikatelské činnosti, daňových povinností, změnu bankovního spojení/účtu a vzniku platební neschopnosti.
7.3. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky změnit nebo doplnit a to zejména při změně souvisejících právních norem nebo při změně způsobu obchodování. Změnu, doplnění a jejich účinnost prodávající vyhlásí vhodným způsobem.
7.4. Informace o tom, jak nakládáme s Vašimi osobními daty v souvislosti se směrnicí GDPR naleznete na www.kvapil.cz/firemni-profil/gdpr/ .
7.5. Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
Obchodní podmínky jsou účinné od 1.8.2018.
|